niedziela, 26 czerwca 2016

Wyzwanie chanya13 - czuję miętę do ...


Witam Was gorąco w tą piękną, słoneczną i gorącą niedzielę - pierwszą niedzielę wakacji.
Ja co prawda ich nie mam, ale mam nadzieję, że znajdziecie chwilkę czasu i dołączycie się
do naszego wyzwania, które w tym tygodniu brzmi:
czuję miętę do ...

... a miętę można czuć do:

  • ulubionego koloru, bądź zestawu kolorów
  • ulubionej formy - kartka, LO, notes, itp
  • ulubionych dodatków, które zawsze muszą być
  • ulubionej techniki   
Oczywiście koniecznie napiszcie co to jest :)
A poniżej nasze inspiracje:

Benita
czuje miętę do... męskich kartek i Sweetheartów :)


Pracownia Suwenirów
czuje miętę do .... koloru niebieskiego i morskich fal :)



Anniko
czuje miętę do LOsów, pasteli, złotych dodatków i minimalizmu


Pola
czuje mięte do .. wszystkich odcieni różu ;)



Marta
czuje miętę do elementów digi (grafik i stempelków w wersji elektronicznej)


i moja:
ja czuję miętę do ... fioletu i kwiatów, a ostatnio są to kwiaty z foamiranu robione przeze mnie :)




 Zapraszam do wspólnej zabawy :) 
Macie czas do  2 lipca :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twój komentarz!