niedziela, 2 marca 2014

Tanecznym krokiem...

...zapraszam Was na kolejne wyzwanie ;)
Dziś to ja mam tą przyjemność poprowadzić wyzwanie które jak zawsze jest łatwe, proste i przyjemne (wiem , wiem ja zawsze tak piszę ale przecież to prawda...czyż nie?:)

Jak już napisałam wcześniej będzie to wyzwanie taneczne...
można przygotować dowolną pracę która będzie się kojarzyła z tańcem...


A więc TANIEC

A o to interpretacja naszej gościnnej projektantki - Srebrnolistki - taniec irlandzki...




Mosia i jej przesłanie;)



GosiaK i jej gorące rytmy flamenco;)


Frezja i jej chlapania:

 
Urodzinowa baletnica Kwiat_wisni7
 
 
Nasza kolejna gościnna projektantka Dagmarakos

 
I moja ramka na podobraziu;)Klarysa




Zapraszam do wspólnej zabawy:)
Wyzwanie trwa do 08.03




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twój komentarz!